onsdag 3. oktober 2012

Stoler til overs.. sånn til hverdags


Jeg har rundt spisebord med 6 stoler til. 5 av stolene står rundt bordet til daglig. Ellers ser det for ruvende ut. Den siste stolen står borte ved en vegg. I tillegg har jeg kjøpt to stoler fra IKEA til å supplere med, når vi er flere enn 6 til middag. Heldigvis er soverommet vårt såpass stort at de kan stå der ute til daglig. Skal vi være flere enn 8 til bords, må jeg ty til klappstoler. Nå er det fullt :)

Jeg liker å dekorere stoler med tepper og puter :)


Denne står på soverommet med Mariuspute og et ullpledd i. Puten har jeg fått av ei fantastisk snill venninne i innflytninspresang.




Denne står også på soverommet. Her er det en pute med mellomverk i hardangersøm, etter min bestemor, og et heklet sengeteppe som jeg fikk av bestemor til konfirmasjonen min.





Denne står i stua, og hører til spisestuen. I den ligger hjerteputen min. Min kjære, flinke venninne strikket den til meg da jeg var syk. Omsorgspute kalte hun den :)





Har du stoler til overs? Hva gjør du med de?

Ha en flott dag :)))
Klem fra Irene

3 kommentarer:

  1. Herlige puter, kan ALDRI få nok :) Har endel stoler hjemme hos meg også :)
    Takk for koselige kommentarer , og så flott at du tok opp bloggingen igjen :)
    Klem !!

    SvarSlett
  2. Likte veldig godt den marius-puten, tror jeg må spørre mamma pent om hun kan strikke en til meg. :-)
    Jeg har noen trehvite stoler som jeg har tenkt å pusse opp som skal stå til pynt et sted. Må bare få tid først.

    Ha en fin dag.
    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  3. Strikkete puter er kjempefint, disse her var også det...spesielt omsorgsputen!! Akkurat nå har jeg ingen stoler til overs, men har jeg det så finner jeg allltids en plass til de. Så fint det er i gangen, deilig med skyvedørsgarderobe, den hvite kista var lekker! Jaså, ja...så døren ble orange..synes den så fin ut, jeg.
    Ha en fin dag, klem fra Jorunn

    SvarSlett

Hei. Hyggelig om du kommenterer. Ha en fin dag!