mandag 1. oktober 2012

Jeg elsker rødt, og døra mi er...


Tattara....



Orange!

 
 En liten busk på utsiden, gjør seg godt

 
Den er selvsagt orange på innsiden også
 
 
 
 
 
 
Det hadde arkitekten bestemt. Så kan man gjøre noen valg. Male den, eller se på den som en utfordring rent interiørmessig.
Jeg har valgt å gå for det siste alternativet.

Er på jakt etter noe som kan ta igjen det orange, og samtidig ikke gjøre overgangen til det røde inne i stua så stor. Jeg kommer nok på noe. Og jeg har det ikke travelt :-)




Gangen er fortstt noe uferdig, men den er stor og lys.





Det første vi gjorde var å bytte ut lampene i taket. De standard taklmpene så ut som vorter. Vi valgte disse.


 

 
 
 
 
 
 Jeg har så smått begynt på en billedvegg.


 

Garnkista er på plass. Den fikk jeg av min bestefar da jeg var liten, for å samle utstyr i :-) Vi malte den til vi flyttet inn, og dette veggordet syntes jeg passet så godt.


 


 

Strikkebøker og oppskrifter har fått plass i en kurv som står ved kista.
 
 
 
Garderobeskap hører vel med i en gang :)
 
 
 
 
 


Dere skal få komme bak de lukkede dørene også :-)
-etterhvert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei. Hyggelig om du kommenterer. Ha en fin dag!