fredag 15. juli 2011

En fantastisk sangfugl

Sommeren er tiden for nye sanger å nynne ti. Sanger å spille mens man nyter deilig hvitvin på terassen, eller på litt kjørlige sommerkvelder (de det er mest av her i Trøndelag) - rødvin i sofaen.
Musikk inntar uansett en viktig rolle i vår hverdag.

Jeg er så heldig å ha en datter som lager og synger sin egen musikk. OG hun er flink altså. For to dager siden la hun ut sin første sang på iTunes. Den kom raskt opp på topplista der inne, og er nok lastet ned av mange. Neste uke skal hun promoteres på Radio her i Trondheim, og jeg både tror og håper at hun kommer langt med musikken sin. Jeg oppfordrer dere som titter innom bloggen min å lytte på den, og kjøpe den. Del gjerne lenken med andre, og nyt sommeren og den vakre sangen til Camilla Fredrikke fra Trondheim

Lenke til iTunes

Lenke til cdbaby

1 kommentar:

  1. Oi oi oi..så utrolig flott og spennende! Jeg skal direkte inn og høre til sangen og helt klart kjøpe kjøpe:)) Masse lykke til med promoteringen, dette blir braksukse skal du se;-))
    Stor klem fra meg

    SvarSlett

Hei. Hyggelig om du kommenterer. Ha en fin dag!