onsdag 26. januar 2011

Kjøkken er viktig

Jeg funderer masse på hvilket kjøkken jeg skal velge i leiligheten. Vi får åpen løsning inn til stuen, så materialvalget blir viktig. Utbygger har valgt et italiensk kjøkken som har mange modeller å velge mellom. Men hva i huleste skal jeg velge? Hvitt og tradisjonelt? Lyst tre? Sortbeiset eik? Hvit høyglans? Mørkt tre? Grått? Kombinasjon? 
Om to uker skal vi på tilvalgsmøte med utbygger. Da får vi vite litt mer om hva vi har å forholde oss til. Det blir spennende. Men herrejemini så vanskelig det skal bli å velge kjøkken









Kom gjerne med innspill kjære bloggevenner. Trenger råd og tips i bøtter og spann

Hilsen Irene

4 kommentarer:

  1. Mitt drømmekjøkken er et kremfarget et med vertikale linjer/planker med ramme rundt, og sorte litt klassiske håndtak. Og en lys/beige-farget stenplate :) Men jeg tror du er på utkikk etter et mer minimalistisk et. Som jo er stilig hvir man kjører den stilen!!

    SvarSlett
  2. Ja Camilla. Jeg tror kanskje det vil passe bedre med et mer minimalistisk kjøkken i den type leilighet.

    SvarSlett
  3. Dette er kjempe vanskelig.. Men du har et godt utgangspunkt da du kan velge fra bunnen av. Personlig syns jeg kjøkkenet skal skal fungere som et allrom. Det er stedet hvor man samles enten det er til hverdag eller fest. Vi bruker kjøkkenet utrolig mye. Jeg er ikke særlig glade i det minimalistiske, syns myke linjer skaper bedre atmosfære. Men det er jo en smaksak, og det er viktig du velger noe som vil passe til dere og til deres bruk. Masse lykke til!! Er selv i gang å pusser opp vårt gamle kjøkken. Vi bytter ut alle frontene, maler vegger og tak og skifter gulv. Selve kjøkkenfrontene og benken kommer ikke før om ca 4 uker, veldig spent!
    Ha en super dag og ta kloke gode valg:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Skjønner at du har valgets kvaler når det gjelder kjøkken. Har tenkt på tanken selv, om det blir husbygging på meg. Gosh tenk på alle valgene man blir stilt ovenfor....uhuu.
    Du kommer nok til å få det flott uansett.
    Ønsker deg ei flott helg.

    SvarSlett

Hei. Hyggelig om du kommenterer. Ha en fin dag!