tirsdag 4. januar 2011

Av og til kjennes det som om alt skal endres


Jeg har aldri vært helt hekta på interiør, men har blitt helt besatt etter at vi kjøpte den leiligheten. Tenker hele tiden på hvordan ting skal bli og hva jeg skal kjøpe. Jeg leser det jeg kommer over av interiørmagasin og interiørblogger. Inne i hodet mitt hersker et stilkaos som mangler sidestykke.
Kommer jeg til å forandre på alt tro? Ta bare jula. Jula mi er i rødt og gull. Det har den vært i mange år. Jeg hadde en snål periode med noe blått og sølv, men det er noen år siden. Jeg lurer på hvordan jula vil se ut når vi får leilighet.


Vil jula bli akkurat slik som den er her i huset? Rød og gull?


Eller havner jeg utpå i en eller annen fargegalskap fordi min stilforvirring er komplett?



Eller blir det en vakker stil der hvitt og sølv dominerer?

Dette kan bli interessant. Slike ting og farge og fassong på skoskap greier å holde meg våken om nettene. Håper det går litt over etter hvert. Slitsomt å ha det sånn i halvannet år til.
Fatet med de hvite lysene er arrangert av min datter Perlen

3 kommentarer:

  1. Det er ikke for ingenting Perlen prøver å få deg hekta på hvitt og sølv. Det er lekkkkkkkertt!

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
    Det er masse som er lekkert, men vær så snill å ikke bli en slik som skal ha absolutt alt HVITT. Jeg syns det er så mange upersonlige hjem, der alt skal være hvitt, hvitt og atter hvitt. Hvorfor ikke ha fargeklatter i hverdagen;)
    hihi håper ikke jeg tar motet fra deg.
    Ønsker deg ei flott uke.

    SvarSlett
  3. AnKa: Takk for kommentar. Det er ikke mulig å ta motet fra meg. :))) Jeg vet jo ikke hvordan det blir med noe. Men en ting er sikkert: Alt blir ikke hvitt. Til det er jeg for glad i farger.

    SvarSlett

Hei. Hyggelig om du kommenterer. Ha en fin dag!